نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

IDENTIFYING AND SELECTING THE STRATEGIC PROCESS USING THE CROSS-EFFICIENCY APPROACH BASED ON SATISFACTION LEVEL AND EXTENDDED BALANCED SCORECARD 1396/12/16 15:50:50

نویسندگان : Ardeshir Bazrkar Solyeman Iranzadeh Naser Feghhi Farahmand
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 محل پذیرش : International Journal for Quality Research

MEASURING SERVICE QUALITY USING SERVQUAL MODEL: A CASE STUDY OF BROKERAGE OFFICES IN IRAN 1396/07/14 16:11:04

نویسندگان : علیرضا رجبی پور میبدی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal for Quality Research

MEASURING SERVICE QUALITY USING SERVQUAL MODEL: A CASE STUDY OF BROKERAGE OFFICES IN IRAN 1393/12/23 18:22:47

نویسندگان : علیرضا رجبی پور میبدی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal for Quality Research